2010. augusztus 30., hétfő

D'espairsRay - Reddish

(Vöröses)

A sápadó éj fényében a fekete gyertyatartó elsötétül
Az elbájolás és csábítás éjjele
Kezdődjön ma este...
Véres Hold rossz álmokat hív...
Fejemben...képzelődés...
Véres Hold rossz álmokat hív...
Ragyogó énem másik oldala...
Elnézően, nyakad arra teremtetett, hogy élénkké váljon,
A víz egyhangú óceánja izzó vörössel szennyeződött
Véres Hold rossz álmokat hív...
Fejemben...képzelődés...
Véres Hold rossz álmokat hív...
Ragyogó énem másik oldala...
E végtelen tisztaság miatt
Neked mélyen...elnézően...közelít az összeomlás...közeli tánc...
Együtt bárhová eljuthatunk
E szerelemmel teli bujasággal...tánccal...
Előidézem, hogy érezd ezt...bolond testek úsznak a sötétségben amíg el nem mosom
Nélküled nem tudok repülni...Fulladozó elme sötét ölelésedben
Suttogó hangod gyengéden simogatja hallásom
Az illatos bujaság közepette elragadóan elolvad
Véres Hold rossz álmokat hív...
Fejemben...képzelődés...
Véres Hold rossz álmokat hív...
Ragyogó énem másik oldala...
Most, egy végtelen álom közepette a tengerben mélyen...múlandóan...vízbe fúlok...közeli tánc...
Te még mindig egy ártatlan fiatal lány vagy a szerelem utáni sóvárgás illúziójával...tánccal...
Bassz értem...érezz értem...adj nekem...bízd rám a tested...
Szívesen cipelem majd keresztedet...
Gyűlöleted és hagyd átáramolni belém...
Szívesen cipelem majd keresztedet...
Gyűlöleted és hagyd átáramolni belém...
Most kitárom szárnyaim...a fekete Vénusz kínyújt egy kezet
Mint akkor, én vagyok az egyetlen, hogy mindent megkaparintsak
Ez a sötétség kitörlődött értem...mintha nem lettem volna becsapva másodszor is
Fel akarlak szabadítan...előidézem, hogy érezd ezt...bolond testek úsznak a sötétségben
Szomjamat oltottam
Nélküled nem tudok repülni...Fulladozó elme sötét ölelésedben
Míg nem fáradok bele az érted való bujaságba

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése