2010. augusztus 30., hétfő

D'espairsRay - Lost Scene

(Elveszett táj)

Elveszett táj...
Fejjel előre a pokolba zuhanok
Érzéseim lassan félbeszakadnak...
Elveszett táj...
Minden ami felhalmozódott most darabokra törik, még a valóság is, még te is
Még kinyújtott karom is el lett taposva, és haragosan nézem az összeomlást
Egy kígyó megmarja szívem, és kitépi tomboló pulzusom. Ah...
Megsebesít...
Megtöröltem e testet mely csak a szenvedésé
Lefestem pótolhatatlan emlékeim...
Elveszett táj...
Ahogy visszamászom a valóságba, utóképed felemelkedik a felszínre
Egy kígyó megmarja szívem, és kitépi tomboló pulzusom. Ah...
Megsebesít...
Egyedül, láthatnám visszatükröződni a világot melyet egyszer láttam
Könnyeim szétszaggatnak és lerombolnak engem. Kiáltásod...
Mit vesztettünk el, és láttunk egész idő alatt?
Mit fogunk elérni, ahogy mindennél többet veszítünk?
Felébredek álmomból mikor valaki kiált
Kerestem a sértéseket amiket a 'létezés' hagyott
Magányosnak tűntem, egy világ bűnhődés nélkül
Mindened...fájdalmat vés belém...
Mit fogunk elérni, ahogy mindennél többet veszítünk?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése