2010. augusztus 28., szombat

D'espairsRay - In vain

(Hiába)

Szeretem és gyűlölöm magam. Tökéletes érzések
Szeretem és gyűlölöm magam. Egy túlcsorduló kapzsiság
Bár ez nem tökéletes...mosolygok, minden felszáradt
Irigylem tökéletességed...Csak hagyd, hogy...piszkos trükkök nélkül
Senki sem töltheti meg önzésem.
Senki sem sérthet meg.
Senki sem utánozhatja stílusom.
Ezért...azt mondom...
Dermedtségben...
Szétszórom a rózsamagokat egy önzés gyönyöre ami felemelkedik a Holdhoz
Hé, bölcsődben ring egy csinos prostituált
Szeretem és gyűlölöm magam. Haragos érzések
Szeretem és gyűlölöm magam. Egy túlcsorduló eszme
Bár ez nem tökéletes...mosolygok, minden felszáradt
Irigylem őszinteséged. Ne nézz rám
Senki sem töltheti meg önzésem.
Senki sem sérthet meg.
Senki sem utánozhatja stílusom.
Ezért...annyira...
Éjjel...Te és én összeolvadunk a tökéletesség egy tette ami elsuhan a Hold előtt
Hé, szád bölcsőjében átázott egyetlen prostituáltam
Megdugom a kibaszott segged
A szex talán az egyetlen dolog amivel irányítani tudlak
Mi a fasz, baszd meg, csak baszd meg mind!!
Csak velem ne kúrjál, halál az anyaszomorítókra!
Dermedtségben...
Szétszórom a rózsamagokat egy önzés gyönyöre ami felemelkedik a Holdhoz
Hé, bölcsődben ring egy csinos prostituált
Éjjel...
A Hold jósa, vezess engem irányításoddal
Ha nem alszol csendben

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése