2010. augusztus 15., vasárnap

D'espairsRay - Human-clad Monsters

(Emberbőrbe bújt szörnyek)*

Összezavarjuk és összetörjük egymást, megőrültünk
Egymással összekapcsolódva, megbocsátunk, de képesek vagyunk szeretni egymást?
A szeretet már elvesztette jelentését, még csak elképzelni sem tudjuk álmainkat
Eső nyaldos mindent, elrejve a Napot
Gyerünk, táncoljunk e világban, abban ahol élünk
Egyre többet és többet szennyeztünk be csúfsággal
Még csak lélegezni sem tudunk miközben lassan belesüllyedünk
Ha reménykedsz az örökkévalóságban, máris behúzhatod a függönyöket
A létezés ismeri a fájdalmat; érzed?
Tudtam, hogy képes vagyok a tövises utat járni magam
Felhasított torkomat tövisek fedik
Gyerünk, énekeljünk e romba dőlt világban
Ujjaink felmutatnak az égre
És előttük, elrejtik az egymásba fonódott ideálok magjait
Szárnyakat akarunk, hogy képesek legyünk repülni, sebekkel teli lábainkkal
Belerúgunk a földbe, belevéssük életünk lenyomatát e talajba
A gyönyörű virág melyet gyászmise vesz körül, elhervad
Ez a világ elfelejtett engem, kiút nélkül
Messzebb, messzebbi a fájdalom
Keresve valamit, semmire sem lelve
Töröld a rendszert
Töröld a fájdalmat
Töröld az irányítást, baszd meg őket
Töröld a rendszert
Töröld a félelmet
Elvesztem utam
Mindig mikor az álom szétporlad, az emberek elvesztik szívük látását
Mindenki összeomlik annak megállapítása nélkül, hogy megszabadulnak fájdalmuktól azon az úton
Mélyen...mélyen...
Emberbőrbe bújt szörnyek vagyunk!

* A cím: A 'Human' emberit jelent, a 'Clad' pedig ötözött-et, vagy kifejezőt. Szó szerint Embernek öltözött, vagy Embernek tűnő szörnyeket jelentene. Megpróbáltam egy jobb címet összehozni aminek ugyanaz a mondanivalója...^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése