2010. augusztus 11., szerda

D'espairsRay - Forbidden

(Tiltott)

Napok, minden fájdalom
Hol lettél eltemetve? Átlépem a küszöböt
Amíg folytatom félelem nélkül...Isten elveszett fia
Napok, minden fájdalom
Békéért könyörgöm...egy tompa helyen
Képtelen vagyok újra visszatérni
A túlcsorduló fájdalom alternatívája: Szánd el magad
Én tehetségesen vezetlek, tájékoztatlak téged
Kövesd a Halálistent
Add nekem szenvedő és bánatos hangod
Ez az egész picsaság, és gyászolás
Törlődjön ez az üresség?
Add nekem gyűlöleted és lényeged
Ez az egész picsaság, és gyászolás
"Ah..rozsdásodás, olvadás lefelé"
Napok, minden fájdalom
Még akkor is ha te mégis benntartod, nem tehetlek boldoggá
De bárcsak elégedett lennél...
A nyaldosó sötétség alternatívája: Szánd el magad...
A hangokat bemocskolja a vörös és fekete keveréke
Kövesd a Halálistent
Add nekem szenvedő és bánatos hangod
Ez az egész picsaság, és gyászolás
Kerüljön a bánat a látókörödön kívül?
Add nekem gyűlöleted és lényeged
Ez az egész picsaság, és gyászolás
"Gyerünk, ez a vég, rombolj le mindent"
Add nekem szenvedő és bánatos hangod
Ez az egész picsaság, és gyászolás
Törlődjön ez az üresség?
Add nekem gyűlöleted és lényeged
Ez az egész picsaság, és gyászolás
"Ah..rozsdásodás...vége van"
Feltéve, hogy holnap eljő a világvége
Ma,
Elhintem az alma magjait
Ádámmal szemben való elsőbbségemért...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése