2010. augusztus 24., kedd

D'espairsRay - Cocoon

(Selyemgubó)

Fuldoklom zuhanás közben (kitörés)
Torkig vagyok magammal
A csendes Hold, szerelmi vágy
Úgyhogy imádkozom magamért
Örökké tökéletlen
Az idő közelít, adj nekem egy kis bátorságot
Keresztülrohanva az erdőn próbálok menekülni
Az idő közelít, adj nekem egy kis bátorságot
Elzártam magam hosszú időre visszavonulva
Imádkozom, hogy találjak egy helyet ahol hagyhatom fájdalmam
Valahol el tudok rejtőzni. Kizárva!
Keresek egy helyet ahol sírhatok
Meg akarom ragadni azt a kezet
(Nem maradhatok) A vörös hullócsillag, kérlek járd át testem
(Nyújtsd ki...karjaid) Égesd szét teljesen, törékeny, megfulladt szívem
Torkig vagyok magammal
Egy bizonyos szerelem, az álom fantáziája
Úgyhogy imádkozom magamért
Testem, bűnösen szeretett
Imádkozom, hogy találjak egy helyet ahol hagyhatom fájdalmam
Valahol el tudok rejtőzni. Kizárva!
Keresek egy helyet ahol sírhatok
Be akarom mocskolni azt a kezet
(Nem maradhatok) A vörös hullócsillag, kérlek vezess engem fénnyel
(Nyújtsd ki...karjaid) Folytattam hangom kikiabálását a magasan üres égbe...
Nincs hová rejtőznöm. Nincs menekvés.
Kiáltó hangod felé
(Nem maradhatok) A vörös hullócsillag, kérlek vezess engem fénnyel
(Nyújtsd ki...karjaid) Kieresztettem hangom a magasan üres égbe
Egy csekély reménybe kapaszkodom...Most arra megyek ahol te vagy

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése