2010. augusztus 28., szombat

D'espairsRay - Bullet

(Lövedék)

Szavak nélkül...
Kérlek mondj el nekem mindent...
Kérlek adj nekem mindent...
Mindent tudsz arról, hogy megőrjítesz...
(Lalala) Lassan...Édes füstölő illat
(Lalala) Lezuhanás! Indulok a föld alá...
Leslie! Gyönyör lövedéke, támadd meg e mellkast!
Leslie! Balett ami megőrjít minket, nő a türelmetlenségem...Pisztoly! Pisztoly! Pisztoly! Pisztoly!
Veled...Az elragadtatás tánca
Gyerünk! A csábítás Paradicsoma
Olyan édes...Obszcén...
5...4...3...2...1...Mindenki előre!
(Kész lőj! Belemerülve a bársonyba)
Zárd rá! Ez az elárasztó célpont
(Kész lőj! Belemerülve a bársonyba)
Repülj el! Irány Csodaország...
Leslie! Gyönyör lövedéke, szégyen önmagad e mézben!
Leslie! Balett ami megőrjít minket, eláraszt...Pisztoly! Pisztoly! Pisztoly! Pisztoly!
(Értelem romboló elvesztem fejem és indulok a föld alá!)
(Értelem romboló elvesztem fejem és indulok Csodaországba!)
Szex...Rock...Drog...Adj többet!
Hölgyeim és uraim! Szórakoztassanak minket! Most rögtön!
Leslie! Gyönyör lövedéke, támadd meg e mellkast!
Leslie! Balett ami megőrjít minket, nő a türelmetlenségem...Pisztoly! Pisztoly! Pisztoly! Pisztoly!
(Értelem romboló elvesztem fejem és indulok a föld alá!)
(Értelem romboló elvesztem fejem és indulok Csodaországba!)
Lalala...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése