2010. augusztus 11., szerda

Deluhi - The Farthest

(A legtávolabbi)

Üldöztem a reményem.
Mélyen magamban.
Mélyen magamban.
De képtelen voltam megtalálni!
Szenvedés a bensőmben.
Szenvedés a bensőmben.
Reszketek, eltörök...
A szívem szörnyen elfáradt.
Reszketek, eltörök...
Most nem fordulok vissza.
Imáim elenyésztek,
Minden hiába.
Itt végződik történetem...
Elmentem, üldöztem szívem.
Mélyen magamban...
Mélyen magamban...
Semmit sem találtam.
Szenvedés a bensőmben.
Szenvedés a bensőmben.
Reszketek, eltörök...
A szívem szörnyen elfáradt.
Reszketek, eltörök...
Most nem fordulok vissza.
Imáim elenyésztek,
Minden hiába.
Itt végződik történetem...
Ez a Legtávolabbi Vég!!
Nincs hová menni.
Minden remény szertefoszlik, előttem.
Senki sem hallhatja szenvedő kiáltásom,
Egy helyről (mint ez)
A sötétben!
Ez a Legtávolabbi Vég!
A bánat túlcsordul...
A remény utolsó remegése
Meghal bennem.
Elvesztem!
És mindent elveszítettem!
Valaki!
Öleljen meg most...
Reszketek, eltörök...
A szívem szörnyen elfáradt.
Reszketek, eltörök...
Most nem fordulok vissza.
Imáim elenyésztek,
Minden hiába.
Itt a történetem...
Itt a történetem, véget ér!
Ez a Legtávolabbi Vég!!
Nincs hová menni.
Minden remény szertefoszlik, előttem.
Senki sem hallhatja szenvedő kiáltásom,
Egy helyről (mint ez)
A sötétben!
Ez a Legtávolabbi Vég!
A bánat túlcsordul...
A remény utolsó remegése
Meghal bennem.
Elvesztem!
És mindent elveszítettem!
Valaki!
Öleljen meg most...
(Könyörgöm öleljen meg most...)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése