2010. augusztus 3., kedd

An Cafe - Smile Ichiban Ii Onna

(A legszebb mosolyú lány)

Gyönyörűen ragyogó, Vénusz; Aranyszínben ragyogó, Vénusz
Fényt hozol a szívembe; a barátnőm a legszebb mosollyal
"Féltékeny vagyok arra a lányra
Ha olyannak születtem volna mint ő
Talán más volna az életem" - milyen hibás gondolatok
Nincs két ugyanolyan ember
Vonzódtam ahhoz a mosolyhoz, ez az egyetlen az egész világon
Ártatlanul ragyogó, Vénusz; büszkén ragyogó, Vénusz
Fényt hozol a világba a saját különleges fényeddel
Gyönyörűen ragyogó, Vénusz; Aranyszínben ragyogó, Vénusz
Fényt hozol a szívembe; a barátnőm a legszebb mosollyal
Rikító smink és körmök
Talán ezektől úgy érzed igazán tüzes vagy
De nem hallgatnak le téged az ugyanolyan híreket író emberek, és hazudnak?
Ha nem szereted magad
Nem szerethetsz mást sem
Naívan szerelembe eső, Vénusz
A lángoló szerelmed, Vénusz
Szeretsz engem és én beléd szerettem
Ne nézz rám, reszketek a szemedben lévő fénytől
Tűzben tartod a szívem, a barátnőm a legszebb mosollyal
Bátor voltál, nem féltél mosolyogni
Azt akarom mondani "Igazán jó!"
Ártatlanul ragyogó, Vénusz; büszkén ragyogó, Vénusz
Fényt hozol a világba a saját különleges fényeddel
Gyönyörűen ragyogó, Vénusz; Aranyszínben ragyogó, Vénusz
Fényt hozol a szívembe; a barátnőm a legszebb mosollyal
Te vagy az én napom

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése