2010. július 31., szombat

LM.C - Days

(Napok)

Mielőtt a felszín elalszik, ez egy igazi álom, amiből nem tudok felébredni.
Bár ma a siettető óramutatók visszatartanak minket.
A metsző szélben, most fogod e kezet.
A ködös, egyszínű jövő is élénk végzetté válik.
Bár minden késik, bár sokszor jól csináljuk.
A fontos dolog mindig mellettem van, valami biztosan meg fog oldódni.
Ha nincs válasz a problémára, nem mondhatok igent vagy nemet.
Még mindig kérdéses, még mindig bizonytalan, mindig kitérőt teszünk.
Elkerülöm az arra haladó embereket mert én most fogom azt a kezet
Senki sincs a sötétben, ha együtt vagyunk, nem félek.
"Egy dolog amt nem tudok megvédeni" és más panaszok, bár sokszor kiállunk a jó dolgokért.
Ami fontos mindig mellettem van, úgyhogy valaminek biztosan történnie kell.
Bár minden késik, bár sokszor jól csináljuk.
Ami fontos mindig mellettem van, mert sosem engedem el ezt a kezet.
"Egy dolog amt nem tudok megvédeni" és más panaszok, bár sokszor kiállunk a jó dolgokért.
Ami fontos mindig mellettem van, úgyhogy valaminek biztosan történnie kell.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése