2010. július 31., szombat

LM.C - Boys & Girls

(Fiúk és lányok)

Fiúk és lányok, legyetek ambiciózusak
Fiúk és lányok, tartsátok meg igaznak
Kövessétek a kézikönyvet
Ugorjatok ki a mindennapokból
Te egy fiú vagy
Nem tudsz felnőtté válni
De nem maradhatsz gyerek sem
Az idő múlandó
Ahol mindenki rohan
A világban, ahol élünk
Megálltunk egy hullócsillagon
Egy dolog amit nem tudok feladni
Csak egy
Erősebbé fogok válni
Féltél és én magam után húztalak
Sétálunk
A légzésünk felgyorsul
Az ellenszélben
Egy ártatlan mosollyal
Szerelembe esni, álmodozni
Te egy lány vagy
Képtelen vagy valakinek elmondani
Összezavarodsz
A dolgok csak úgy megtörténnek
Talán mindenki szerelmes.
Egy egyszínű világban
Az álomnak amit festettem
Nem tudtam hazudni
Egy dolog amit nem tudok feladni
Csak egy
Erősebbé fogok válni
Féltél, és én magam után húztalak
Sétálunk
A légzésünk felgyorsul
Az ellenszélben
Ez nem csak egyszerűen egy dolog
Ami kellemetlen
Mikor kinyújtottam a kezeim
Egy nap el akarom érni a csillagot
Azóta is hiszek ebben
Ahol mindenki siet
A világban, ahol élünk
Megálltunk egy hullócsillagon
Hogy imádkozzunk
Egy dolog amit nem tudok feladni
Csak egy
Erősebbé tudok válni
Féltél és én magam után húztalak
Sétálunk
A légzésünk felgyorsul
Az ellenszélben
Amíg bóklászunk, zavartan
Rendben vagyok a
Egy dolog amit nem tudok feladni
Csak egy
A légzésünk felgyorsul
Az ellenszélben
Fiúk és lányok, legyetek ambiciózusak
Fiúk és lányok tartsátok meg igaznak

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése