2010. július 29., csütörtök

D'espairsRay - Closer to Ideal

(Közelebb az ideálishoz)

(Önmagam irányítás alatt) Egy sóhaj amit kiokádtam és egy 'viszlát'
Az érzékeim eltompultak e forró éjen
Ébredj
Semmi más csak értéktelen dolgok, túlcsordulnak, elárasztják szemeim
(Eladnám lelkemet)
A lelkem egy lángokba boruló sebet hordoz
(Szív mint egy lyuk)*
Nincs meg amit elvesztettem
Múlandóságáért, elszórtságáért, mélyen bevésem
(Itt egy éden rohadt, minden a kék ég alatt tele van ellentmondásokkal
szereted a 'romlottság'-ot, felvágok minden gennyesedőt
átnézek egy szűrőn hogy lássam a világot, de még így is minden összeomlik 3...2...1)
Ki miatt telíti gyönyörű szíved most minden ártatlanságod?
Nem tudom
Ébredj
(táj) Míg csak egyetlen magányos kéz akarja elmondani
(Eladnám lelkemet)
A lelkem egy remegő sebet hordoz
(Szív mint egy lyuk)
Nincs mitől félni
Míg az érzékeim elveszettek, vezess engem, mélyen
Még ha bámulom is az eget, nem látom...Elfelejtettem azt a ragyogást
A Hold alszik és most, felébredek ezért...
Kivájom az árnyékban egy kék tűzből a romlottságot, lemásolom a káprázat világát
Egy elferdült világ kitárul, egyedül felemésztem a bánatát
(Eladnám lelkemet)
Minden múlónak és elszórtnak
(Szív mint egy lyuk)
Most, nincs még itt vége
Ez az álmatlan éj halad
Egy káprázatos helyre
Keblemre ölelek egy üveg álmot, míg el nem törik...

* Eredetileg 'Heart like a hole', azaz 'Lyukhoz hasonlító szív'. Szóval itt a szív nem az igére, hanem a főnévre utal. ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése