2010. június 13., vasárnap

Sug - Vi-Vi-Vi

Hé ébresztő
Isten hozott a mocskos, kapzsi, modern társadalom világában
kapcsold BE éles fegyvered ----> a "szokásos" védelem érdekében
Én kitartó lovag vagyok!
Hé sminkben FIGYELEM
Miért csak te vagy feltűnő a nyakkendő nélkül?
Kapcsold KI
egy apró kis depresszió
legyőztt a gyengeség és ismét a sötét sírás
A szívem nyikorog a mellkasomban
A piercingek sebeim számának növekedése
"Miért csak nekem?" hajlott a szívem azokban az időkben
Baby ne sírj! Vi-vi-vi
Éljünk az egyre növekvő érzékenységgel
álmok, amikkel eddig nem találkoztunk
lelkesedj jobban értük és menj énekeld
Hé, rendben? Had halljalak
akkor is, ha nem találkoznánk
A kedvenc helyünkön, mikor tényleg érzed, hogy fáj
veled tartok
Mutass bátorságot és lépj előre,
még ha lábad gyenge is,
együtt megcsináljuk!
Mert én leszek neked az Első,
nem eresztjük egymás kezét,
gyerünk
Már rég beleuntam
Feladtam, hogy a legjobbat nyújtsam
ez egy kiállítási árverés, húspiac
Semmisítsd meg a kapcsolót
Elhagyatottság ----> A hikikomori és az étel-ital túl sok
A szívem torzítja a mellkasom
A menekülés egy paranoiás mániája
Idők, mikor erre kértem a szívem "Miért kell ez nekem?"
Baby ne sírj! Vi-vi-vi
Ez drámai, mint a kétségbeesés
mint a fájdalmas út
nevess, mégha nem is érdemes
Hé. rendben? Ígérd meg,
akkor is, ha hamarosan mondom: byebye
A kedvenc helyünkön érezni akarom, hogy találkozunk,
hogy melletted lehetek
Mutass bátorságot és lépj előre,
még ha lábad gyenge is,
együtt megcsináljuk!
nem eresszük egymás szívét
gyerünk

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése