2010. június 3., csütörtök

Sug - Love scream party

*A korrupció korrupció
Ez egyértelműen szerelem?
Azt akarom, hogy a " fiatalság Pop Művészete"
Szeretnék kölcsönkérni ChuChu szerelmet
Óh, hol van az én édes Végzetem?
A korrupció korrupció
Ez egyértelműen szomorú?
Pszichedetikus
gyenge szíve
ChuChu
Nincs stratégiám.
Szabad vagyok és független.
Úgyhogy haljunk meg ösztönösen, yey!
Másik személynek kell lennem
Ők annyira mások
Az kell neked, hogy utáljalak.
Utállak de szeretlek
Meg akarom változtatni a szívem útját
Mivel most neked nem sikerült, akarod jobban csinálni?
Ez kudarc annak, aki szerelembe esik
*3 bájos 2 és térjünk az obszcénre
Tattaratarra( XD)
Találkozzunk kétértelműen.
de de én sze-sze-Szeretlek téged
ChuChu a civakodás szerelmesek között "Takarodj innen!"
hirtelen megkívánják egymást, szeretkezzünk
Még mindig akarod ezt, igen?
Ez a jelen, amit utálok
Szeretlek de utállak
Meg akarom változtatni a szívem útját
Még több szeretkezésre vágysz?
*Ez a diadala a szerelemnek?
Utállak de szeretlek
Meg akarom változtatni a szívem útját
mondd meg nekem, hogyan kell elfelejtenem
Nem jössz az álmomba?
Most csak te vagy az én egyetlenem
A boldogság csak egy pillanat
Még több szeretkezésre vágysz?
Kedvesem még nem haltál meg
*Ez csak kapzsiság
Trágárságot akarsz? Huh?
Ez csak kapzsiság.
Felizgulsz ha trágárságot kapsz, huh?
*Szeretnél még több jó dolgot, igaz?

2 megjegyzés:

  1. aztaaaa °-° "Felizgulsz ha trágárságot kapsz, huh?" Nyehehehe... ilyen szöveget?! >< a cuki dalok mindig ilyet takarnak... jó példa rá majd' az összes KAT-TUN szám x)
    Hááát... Takeru drágára ezentúl másképp nézek x) *______* :P

    VálaszTörlés
  2. Egyszer Ruki azt mondta, o jobban szereti a japan kozonseget. Mert ok jobb esetben egybol megertik, mirol enekel. Mert mi csak a cukormazas kulsot, es a szep hangot halljuk, ami megtevezt minket...
    "felizgulsz ha tragarsagot kapsz" Javitsatok ki ha tevedek, de itt arra akar celozni, hogy a sok hulye fangirl visitogorcsot kap ha fanservice van, csipomozgas stb stb...

    Ebbol kellene " verselemzest" csinalni a tanaroknak irodalomorara... :)

    A masik dolog meg igen.. elegge illuziorombolo. en padlot fogtam tole. De meg mindig ugyanugy szeretem oket ^^

    VálaszTörlés