2010. június 22., kedd

Girugamesh - Break Down

(Romboljátok le!)

Romboljátok le!
Azt hiszem a felnőttek valószínűleg az életről beszélnek
Számtalan válaszukban,
De mindent ami szükséges a kifogástalan élethez, megszegtünk.
Mit kéne hinnünk?
Nem tudjátok 'Miért vagyok én én!' ?
Körülvevő (gonoszság)
Dühöngő hullámok az út mentén
Mi tesz titeket önmagatokká?
Hé, álmokat kergető, mindenki hajlamos feladni manapság.
Mutassátok a bátorságotokat és mosolyogjatok Fiúk és Lányok,
Soha ne mutassátok könnyeiteket Fiúk és Lányok.
Ha mosolyogtok erőssé váltok.
Senki sem tudja mit hoz a távoli jövő.
A 'Holnap' az amit ma megragadhattok.
Azt hiszem ha ez a dal megmentene egy lelket,
Egy álmom válna valóra, képe lesz valaki velem együtt továbbmenni?
Nem tudjátok 'Miért vagyok én én!' ?
Körülvevő (gonoszság)
Dühöngő hullámok az út mentén
Mi tesz titeket önmagatokká?
Hé, álmokat kergető, mindenki hajlamos feladni manapság.
Ha ti nem mosolyogtok, akkor én sem.
Támogassuk egymást ezen a helyen,
Most énekeljetek, ha képeek vagytok követni álmaitokat minden erőtökkel.
Rendben van ha néha minden bizonytalan,
A csillagoknak forogniuk kell és eljő a holnap.
Miért van az, hogy 'Nem vagyok egy mai kölyök'?
Azért, mert ti mind felnőttetek, csak gyereknek tűntök, az életetek, örökké elveszettek leszünk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése