2010. június 12., szombat

An Cafe - 3p

Álljon készen mindenki!
Jó hátul? És középen is jó?
Mi a helyzet elöl? Gyerünk!
Üdvözlet! Kedves látogató. Ma, ki kér rizskekszet?
Jöjjenek erre, kérem. Én, Teruki leszek a vezetőjük
Mikor az évszak újra változik,
Mindig a folyópartot figyeled.
Ez kiállhatatlan. Akárcsak a szerelem (sajnálom! nem vagyok képes)
Szeretlek
Sakimidare
Igen, igen, igen. Itt Kanon, itt Kanon, Kanon-sama itt van. Igen.
Te és én, miau, miau, gyerünk.
Sakimidare
"Igen, itt Bou, Bou-maga. Um...Mit is mondhatnék? Mit is mondhatnék?
Umm...nyan,nyan,nyan,nyan,nyan,nyan,nyan de~su"
"Hello, én vagyok Miku, az énekes.
Valahogy ez az utolsó, mindenki nyújtsa a legjobb formáját, kérem.
Guwa guwa guwa guwa guwa..."
Mikor az évszak újra változik,
Mindig a folyópartot figyeled.
Ez kiállhatatlan. Akárcsak a szerelem (sajnálom! nem vagyok képes)
Szeretlek

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése