2010. május 30., vasárnap

YUI - Tomorrow's Way

(A holnap útja)

Le akarom rombolni a pillanatot
Meg akarom ragadni a pillanatot
Nem értem magam
Képtelen vagyok végigcsinálni
Akárhányszor megpróbálok elrejtőzni egy ismeretlen városban
Csak arra gondolok, ahogy a jelen kiszáll az ablakomon
El akarok rohanni az indítékaim elől
De mielőtt meg tudnám tenni, elérnek a kifogásaim
Ha követem az összetört emlékeim
Vissza tudok menni abba az időbe
Mint egy fiú egy nap
Arra születtem, hogy alkalmazkodjak
Az univerzum amit elképzeltem gyerekként
Egy csecsemő vagyok, sírni akarok
A fájdalom ami ezt teszi
Nagyon jó
Az élet egy harc?
Amikor nem segíthetünk, akár győzünk, akár vesztünk
Ennyit tudok
A szívem kitör az irányítás alól a holnap felé rohanva
A sokktól, amitől sírni akarok
Sima életet akarok élni
Csak sima életet akarok élni
Mint az a fiú azon a napon
Arra születtem, hogy alkalmazkodjak
Az univerzum amit elképzeltem gyerekként
Egy csecsemő vagyok, sírni akarok
A fájdalom ami ezt teszi
Nagyon jó
Nem akarok felbukni senki szavain
Nem akarok tévúton járni
Holnap is biztos ragyogni fog
Nem baj, ha nem tudok visszamenni a gyerekkoromba
Félek a holnaptól
De egy úton állok, nem mehetek vissza
Arra születtem, hogy alkalmazkodjak
Az univerzum amit elképzeltem gyerekként
Egy csecsemő vagyok, sírni akarok
A fájdalom ami ezt teszi
Nagyon jó

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése