2010. május 31., hétfő

YUI - Merry-go-round

(Körhinta)

Levettem a vászoncipőmet, a tömeggel szemben sétálok
Vissza tudok jönni? Mit kellett volna tennem?
Még ha a színes utcák ködösek is a haza vezető úton
Őrült szenvedély/könnyű akció, akartam, hogy bevigyél, de...
A könnyek körhintáján vagyok, elveszve a csillogásban
Csak egy csecsemő vagyok, oh! Ész
Viszlát körhinta, a szerelmem a semmiért volt
Ez az érzés körhinta
Megállok a kereszteződésnél, Nem tudok megfordulni, reménykedem
Nem tudok engedni, vissza tudok menni? A gyengédséghez
A lámpa zöldre vált és újra elindulok
Mi van? Ez minden? Azt akartam, hogy üldözz, de...
A könnyek körhintáján vagyok, elveszve a csillogásban
Csak egy csecsemő vagyok, oh! Ész
Viszlát körhinta, a szerelmem a semmiért volt
Ez az érzés körhinta
A könnyek körhintáján vagyok, a bánatom nem múlik
Én csak egy csecsemő vagyok, oh! Ész
Viszlát körhinta, ne töröld el a kívánságom
Ez az érzés körhinta

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése