2010. május 31., hétfő

YUI - How Crazy

(Milyen őrült)

Beteszem a hideg gitárom ebbe a ládába
Még mindig van egy csomó ember, aki figyelmen kívül hagyja
De ma csak ennyit akarok tenni, hogy minden rendben legyen
Nem tudtam hallgati a felnőttek tanácsára
Gondoltam: "Nem akarok olyan lenni, mint ti"
Lemegyek az aluljáróba a koszos farmeromban
Látom a tükörképem az ablakban
Nem változtam, ugyanazon az úton járok mint akkor
Bárcsak lenne egy kis pénzem
Milyen őrült
Hagyd abba a rólam való beszédet
Ahogy megérted
Milyen őrült
Lerohantam egy hajóról
Ami elmerült a mély óceánban
Álmok és szerelem, szerelem, szerelem
Sosem maradok ártatlan, milyen őrült
A lépcsők amik felvezetnek az állomásra
Mindig sötétek, ideges leszek tőlük
A kényelmes parkoló a napfényben
Gyerekek, akik nem tudják mit hoz a holnap
Felém intenek
Ez megmutatja, hogyan ne tegyem a jövőben
Meg akarom győzni őket, de nem jönnek a megfelelő szavak
Ez nem ilyen jó, nem ér el hozzájuk
Oh, Isten, azt hiszem ez egy kicsit igazságtalan
Milyen őrült
Hagyd abba a rólam való beszédet
Ahogy megérted
Milyen őrült
Lerohantam egy hajóról
Ami elmerült a mély óceánban
Álmok és szerelem, szerelem, szerelem
Sosem maradok ártatlan, milyen őrült
Azok a diákok próbálkoznak
De ha nincs eredménye, az elszomorítja a családjukat
Még akkor is ha azt mondod tudod, hogy kell életben maradni
Egy élettel amit oly nehéz elfogadni, baby
Mennyivel tovább fogod cipelni
Azokat az ellentmondásokkal teli érzelmeket?
Milyen őrült
Hagyd abba a rólam való beszédet
Ahogy megérted
Milyen őrült
Lerohantam egy hajóról
Ami elmerült a mély óceánban
Álmok és szerelem, szerelem, szerelem
Sosem maradok ártatlan, milyen őrült
Gyorsan felkapom
A hideg gitáromat
És egyedül éneklek újra, úgy ahogy akkor tettem

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése