2010. május 30., vasárnap

Sadie - Swallow Rain

(Nyaldosó eső)

A számító mosolyokat elsöpörte a könnyes szél és a visszavont testhőmérséklet fagyoskodik a lelkem teljes valójában.
Csupán csak szomorú jobbom sír.
A szavak nem térnek vissza.
Fecske eső, még egyszer melletted szeretnék sírni.
Fecske Eső, azt akarom, hogy szükséged legyen rám neked, aki már nem térhet többé vissza.
Nem az én kívánságaim teljesülnek örökkön örökké?
*Ez a csendes szoba kifog száradni.
Már nem is emlékszem a hangodra.
Nincs semmi félénkség a tükörben az arc tükörképén.
Megragadtam a telefont, ami már nem csöngött.
Fecske eső, mivel sóvárgok a reggelért, amikor már nem ébredek fel.
Fecske eső, kíváncsi vagyok, miért a meg nem álló eső kedves nekem.
El akarok menekülni a valóság elől, amely soha nem vált valóra.
A szívem vak.
*Tehát mindig tőled fog függni.
Nem tudok nélküled élni, úgyhogy változtasd meg a felfogásomat.
Fecske eső, engedelmesen féltem a magányos éjszakán.
Fecske eső, nem értem sóvárgok az élet értelméért.
Egyetlen hangban bízom csupán a virágban, ami az olvadozó hó alatt borul virágba, hogy ne vesszen el.
Valószínűleg soha nem fog elmúlni, nem jut el, nem képes megvédeni, biztos soha többé.
*Sötétség:

Hány bűnöst akasztanak ma este a vörös Hold alatt?
Milyen mély lesz az erkölcsi fertő, ami a bőr alá eszi magát, vagy nem számít?
A kígyó végig kúszik a lepedőn és bejut az anya méhbe.
Olyan akár a Yoshino cseresznyefa virága, ami szomorúan táncol.
A bemocskolódott Hold az, ami elvégzi, a hányás este kezdődik.
Hát nem emlékszel?
*Az ájulás színe... az este kezdetét veszi és az emberek félni kezdenek.
A gránát alma színe... fullánkja a pöcsnek.
Hány eltitkolt koraszülött akasztása van ma este a vörös Hold alatt?
Véres Baba és Áldozat:
Nem emlékszel?
Az aranysárga színe... a pók csípésének lenni.
A könnyek színe... visszaemlékezni.
Az ájulás színe... az este kezdetét veszi és az emberek félni kezdenek.
A gránátalma színe...
*az este kezdetét veszi és az emberek félni kezdenek.

A gránátalma színe... a farok méregfoga és eltűnni messze.Előjel:

Minden hamis köztünk.
Még mindig téged használlak.
Még mindig nem veszel semmit sem észre.
A mi negatív szerelmünk megfagyott.
A néma meg a néma szerelem ad csendes kényelmetlenséget, némaságot nekem, a néma szerelem, hagyjuk a néma sebet.
Te vagy nekem a 18. lány.
*El se tudod képzelni milyen is vagyok valójában.
Nem veszed észre a kedvességem mögött bujkáló fagyos szerelmet.
A csendes meg a csendes szerelem, csendesen eltitkolva a csendes nekem a csendes szerelemben, csendesen.
Nem tudunk változni.
Nem tudunk visszatérni.
Ez a néma szerelem halkan, csendben.
Ketten vagyunk belegabalyodva, a néma szív a nyugodt szívvel, a penge a szívem felé mutat.
A néma szív a nyugodt szívvel, még ha a szívem vándorol is.
Nem tudunk változni.
Nem tudunk visszatérni.
Ez a néma szerelem
Csendben, halkan, ami köztünk van kusza.
Nem tudunk változni.
Nem tudunk visszatérni.
Ez a néma szerelem, halkan, csendben, ami köztünk van kusza.
"Nem érzek semmit amikor az arcodat nézem. Akkor most megcsaltalak. Ezt össze se lehet hasonlítani azzal, amit a múltban tettem."
Azt mondtad: "Találtam rólad valamit, de most boldog vagyok, hogy veled lehetek."
A végéig megtartottalak.Soha nem fogod megtudni, hogy ez az utolsó alkalom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése