2010. május 23., vasárnap

Dir en Grey - Cube

(Kocka)

Mama leejtettem a cukrot. Mama kaphatok még egyet?
Hé bátyus! gyere és próbálj csak ki, és jelölj meg
napok, amiket játékkal töltöttem Gion-ban
minden egyes nap... minden egyes éjszaka oda-vissza ringatott
egy altatódallal néztem elébe az Új Holdnak
Úgy nézel ki, mint egy japán baba,
változatlan színjátékkal
Hunyd le enyhén a szemed,
melletted vagyok
menj aludni, menj egy kicsit aludni
Most a halott anyámra gondolok
a képmása egybefonódik ezekkel a gyermekekkel,
gyerünk játszunk újra egy 'koto-t'
Előre-hátra, fordulni, hintázni és összeomlani.
Előre-hátra, fordulni, hintázni és összeomlani.
Előre-hátra, fordulni, hangot kiadni.
Anyám és én, és az én új kapcsolatom
Gondolkodás nélkül a kezemet a nyakadra fonom
Te nem mondasz és nem teszel semmit,
eléneklem az utolsó altatódalt, mikor rám mosolyogsz
csodálom, hogy beléd szerettem,
lehetetlen Szerelem
Tedd parányi kezeidet, tegyük együtt
kéz a kézben...
egy lehetetlen álom
Hulla és Szerelem.
Előre-hátra, fordulni, hintázni és összeomlani.
Előre-hátra, fordulni, hintázni és összeomlani.
Előre-hátra, fordulni, hangot kiadni.
Anya és én, és az én új kapcsolatom
Anya és én, és az én új kapcsolatom
Anya és én, és az én új kapcsolatom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése