2010. május 31., hétfő

D'espairsRay - Garnet

(Gránát)*

Könyörtelenül gyötörve a lázálmoktól, egy álmatlan dallam
'Ments meg a sötétségből...'
Ingadozó pulzus, gyönyör és elengedés a halálos adag hatása alatt
'Hittem benned...'
Zuhanok, imádkozom, vérzek és kiáltok...
Csalás... harapás... bűn... neheztelő hang... nincs menekvés számomra
Napok... Meg akarok halni...
Eldobom a létezésem helyenként, élni fogok...
A nehéz napjaim mikor a rohadt homokot rágom,
Nem vagyok elég a szabadulásomhoz...
Zuhanok, imádkozom, vérzek és kiáltok...
Csalás... harapás... bűn... neheztelő hang...
Bárcsak egyszerűen kijuthatnék és elmondhatnám mit gondolok...
Napok... Meg akarok halni...
Visszataszítóan meg kéne könyörülnöd rajtam
Napok... Meg akarok halni...
Ez egy sérelmekkel fedett gazos kert
Napok... Meg akarok halni...
Folytatom az erőszakot legalább míg meg nem áll, meg fogok halni
Egy hazugság azért, hogy elrejtsen egy másikat...
Zuhanok, imádkozom, vérzek és kiáltok...
Csalás... harapás... bűn... neheztelő hang...
Bárcsak egyszerűen kijuthatnék és elmondhatnám mit gondolok...
Napok... Meg akarok halni...
Elvesztettem az életutam, hová kéne mennem?
Napok... Meg akarok halni...
Ez egy sérelmekkel fedett gazos kert
Napok... Meg akarok halni...
Sírni fogok míg el nem megy a hangom, élni fogok, élni fogok...

*: mint a kő

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése