2010. április 12., hétfő

LM.C - La dee da

Szerezz meg mindent, mire vágysz. Egy ország királya különösen messze van a tengertől.
A palota láthatóvá válik egy táncos számára. A fiú megérinti a lány fekete haját és szerelembe esik.
A Mocha Mattari illata ébreszti a lányt. Magasan az égben arab arany és ezüst van.
Márványból készült tárgyak. Ez nem elég a lány szívének.
A szolgálók és komornyikok mesélik a lány történeteit. Azóta a nap óta mikor elkerülhetetlen volt.
Jóval azelőtt, hogy a király mindent eldobott volna. Elrohant a kastélyból.
La la la dee da...
Mily régen történt. Ez az érzés. A reggel eljő és a fiú felébred álmából.
La la la dee da...
Seherezádé. Tanításaimba merültem. Hová mehetnék, hogy találkozzam azzal a lánnyal.
Ez nem az ezeregyéjszaka, megfulladtam a fényben. Még akkor is mikor már mindet megszereztem.
Azon a ponton egy dal hív a tengerhez. Eldobom ezt a testet és felajánlom magam.
"Bármit megkaphatsz, amit csak akarsz" Ez volt a bajszos ember reménye.
Mindig mindent megkaptál amire vágytál. Mindent elvesztettél.
La la la dee da...
Fel sem tételeződött, hogy ez fog történni. Ez a zavart magány dala.
La la la dee da...
Seherezádé, halld hangom.
A túlzottan őrült ember folytatja a keresést. Ez a történet megvetendő tanulsága.
Ezer kívánság közül csak egy teljesülhet. Ha visszamehetnék az időbe.
Egy dal a mennyekből, a tengerhez hív. Elsüllyesztem ezt a testet és feláldozom.
Ezer közül csak egy névtelen éj van, megfulladtam a fényben. Mindentől megváltam.
A szerelmem végtelen, bár ellentmondónak tűnik. Nem tudom kitörölni annak a napnak emlékét.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése