2010. április 5., hétfő

The GazettE - Without a trace.

(Nyom nélkül)

Lassan elvesztem törékeny öntudatom
Az én lépéseim nem hallatszanak
Hamu leszek, apró pici darabokban elszóródok
Csak ennyi semmi több
Nyom nélkül eltűnök

Úgy érzem, vigyáznom kell a tudatlanságomtól
Ez inkább gyávaság, mint segítség
Részegedni az aljáig, keveredni az öntudatommal
Megkérdezem a tudatalattim.
„De nem láthatom a jövőm”

Eltemetni a lélegzeted egy időszakra
Te, aki vártad a segítséget, és nem kaptál semmit
Az elsorvadt szám amit nem hallasz többé
Ez kivétel nélkül szánalmas

A könnyeim amik leesnek a veseségeim
Szálltam amikor elszenvedtem ezt a gyötrődést
Akárcsak mindenki más aki elhagyott téged
Közel vagyok ahhoz, hogy becsukjam a szemem.

A testem összeforrt ezzel a körforgással
Lassú, lassú forgás
A torkomban ezernyi kérdés, olyanok mint a tövisek
Azt kérdezem „ Hogyan menekülhetnék meg?”
A jövöm a szemeim előtt pusztul el…

Eltemetni a lélegzeted egy időszakra
Vártad a segítséget, és nem kaptál semmit
Az elsorvadt szám amit nem hallasz többé
Ez kivétel nélkül szánalmas

A sűrű köd eltakarítja a mocskot
A bizonyíték a létedre nem fog elűzni
Ha ez a szám elér hozzád
Akkor talán azt hiszed, ez álszentség

Eltemetni a lélegzeted egy időszakra
Te, aki vártad a segítséget, és nem kaptál semmit
Nem tudom csodálatos hangom visszafogottabbá tenni, így nem hallhatsz többé
Én érzem mindezt a bőrömön…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése