2010. március 12., péntek

LM.C - Chemical King Twoon

Egy szuper-illúzió, mi széttép és lehull, azt mondja "nem kell félned".
Anélkül, hogy visszanéznék, elrohantam Shangri-La -ba.
Mióta sehol sincsenek válaszok, és senki sem válaszol, eldöntöttem, hogy saját szememmel kell látnom.
A nap felkel Indiában, az élet és feltámadás végtelen körforgása, hol az egész kezdődik.
Találd meg Buddha erejét magadban, és lépj át a felhőkön keresztül a mennyekbe.
Újra és újra, az a hang elvezet hozzám.
Akkor, gyerünk, utazz arany és ezüst felhőkön a világ még soha nem látott másik oldalára.
Én csak mindent tudni akartam, de amit megtanultam, hogy van amit "jobb nem tudni".
Az eleven, színes Shangri-La, ma túl hosszan énekel vakon.
Hang nélküli, igazi visszhang szemből.
Taszítsd az ítélet pengéjét csalásba.
A határ piros és fekete között, anélkül, festői táj elképzelése nélkül.
Újra és újra, az a hang elvezet hozzám.
Akkor, gyerünk, utazz arany és ezüst felhőkön a világ még soha nem látott másik oldalára.
Soha ne hagyj lent, mielőtt túl késő lenne.
Ma este légy velem, mielőtt túl késő lenne.
Soha ne hagyj lent, mielőtt túl késő lenne.
Ma este légy velem,
A hold, mi elkapja a majom visszhangjait.
Újra és újra, az a hang elvezet hozzám.
Akkor, gyerünk, utazz arany és ezüst felhőkön a világ még soha nem látott másik oldalára.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése