2010. március 23., kedd

Anna Tsuchiya - Rose

(Rózsa)

Abban az időben a sötétben
Az ajkaim remegtek
A szobám sarkában sírtam
Szörnyű kényszer, sebek, melyek egyre mélyebbre hatolnak
Ezek azok a megtört érzések amik bántanak

Engem senki sem tud megmenteni
Isten, csak egy a sok közül
Állítsd meg a szerelmet, ami miatt könnyeket hullatok

Szükségem van a szerelmedre, nekem, a törött rózsának
A számaid szomorúsága lehúz
Az életem magányos, sehova se mehetek
Szükségem van a szerelmedre, nekem, a törött rózsának
Oh baby, húzz ki a jeges fájdalomból
A mosolyoddal, a szemeddel…
És énekelj nekem, csak nekem.

Szeretném a szerelmed
Én a törött rózsa vagyok
Szeretném a szerelmed

Abban az időben, amikor velem vagy
Mezítláb üldözöm a sötétséged
Állíts meg!
Jobban próbálom messzire üvölteni, jobban próbálom csavarni
Amit ez a szerelem ad


Engem senki sem tud megmenteni
Akárcsak a fagyott rózsát
Aludni szeretnék, a friss könnyeimmel

Szükségem van a szerelmedre, nekem, a törött rózsának
A szomorúság elhervad majd lehull a lelkemben
A kicsi lány, aki magányos, és őrlődik
Szükségem van a szerelmedre, nekem, a törött rózsának
Oh baby, húzz ki a jeges fájdalomból
A mosolyoddal, a szemeddel…
És énekelj nekem, csak nekem.


Szeretném a szerelmed
Én a törött rózsa vagyok
Szeretném a szerelmed

Szükségem van a szerelmedre, nekem, a törött rózsának
A számaid szomorúsága lehúz
Az életem magányos, sehova se mehetek
Szükségem van a szerelmedre, nekem, a törött rózsának
Oh baby, húzz ki a jeges fájdalomból
A mosolyoddal, a szemeddel…
És énekelj nekem, csak nekem.

Szeretném a szerelmed
Én a törött rózsa vagyok
Szeretném a szerelmed

1 megjegyzés:

  1. Klasz lett, jó hogy van aki evvel is foglalkozik!

    VálaszTörlés